17 apr. 2009

Ett par små saker


Jag har gjort en del till i födelsedagspresenten som ska gå iväg i veckan, här är ett bokmärke. Det bygger på det här mönstret men som vanligt kan jag inte följa ett mönster helt uten hittar på egna lösningar ;)

Det blev sött och fyller nog sin funktion...





Den här virkade jag i ren frustration över att inte ha någon bra plats att ha min mobil på, den hamnar lite överallt när jag kommer hem och jag vet inte hur många gånger jag har fått ringa till den för att hitta den....
Fråga mig inte om mönstret för det har jag inget, det bara växte fram med maskor och intagningar där det behövdes.... Den är virkad i paketsnöre by the way...

Just det... har fått in 2 beställningar på "Kissar" och det ska bli SÅ kul att virka dem!!!

1 kommentar:

Marie sa...

Sött hjärta :)

Kul att du har fått beställningar på två katter :)

Hoppas att du får en trevlig helg. Vad du ska hitta på behöver man väl inte undra... ;)