26 apr. 2009

Kisse No1

Idag var det då dags att fota första tvillingkissen, jag blev överraskad av att garnet var färgat som det är, jag hade förväntat mig vanlig merlering men tji fick jag :)
Den blev söt den här också!

Garnet heter Flox och virkad med nål 3,5...
Nos och ögon är broderade.

Den här gången följde jag faktiskt mönstret utan att hitta att hitta på egna lösningar =)

Jag passade på att flänga iväg ett foto på Alfred när han störtade fram och skulle peta på kissen, han fick någon skön flummig min ;)
Däremot blev det bra referens på storleken....

Min son har någon rolig fetich på stickade yllemössor i värmen. Den här åker på JÄMT men jag får försöka begränsa honom lite, han blir så svettig =)

3 kommentarer:

Hulda sa...

Jag tycker dessa kissar är helt underbara :-) För att inte tala om Alfred! Ang mössan så är han ju bara modern...du vet stora killar har ju också alltid mössa på sig!

NoOne sa...

Mjauuuarn's sååå Söt kisse ♥...
Vill Ha!!! :)

Sunna sa...

Vilken sötnos, grön och skön