10 juni 2009

Spindelsjal version 3

Bu
Nu har jag kört igång på ytterligare en spindelsjal, jag gillade mönstret och den här gången vet jag att jag har garn så det räcker, nu blir den kanske så där stor som jag vill ha den!

Nu kan jag dessutom mönstret utantill *nähä?!*

Så för tillfället så har jag den här och Alfreds filt och fnula på... så jag satte mig och började knåpa på en blogglayout till kompisen, förutom att översätta diverse mönster till engelska...

Nu är det snart dragning på tävlingen! Var med du också om du inte har anmält dig redan!

2 kommentarer:

Hulda sa...

Förstår att du gör många för de är riktigta snygga! Snygg layout på bloggen också....en annan skulle också behöva lite hjälp med layouten på bloggen ;-). Tycker inte jag får den bra med hjälp av templates...

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Hulda: Bara kom med önskemål så kanske vi kan få till det ;)