18 sep. 2009

Jag är så glad!

För mina tofflor blev alldeles perfekta!

Jag fick liiite skrämselhicka när jag öppnade tvättmaskinen för de såg verkligen små ut, men med lite muskler så fick jag på dem på foten, tänjde ut dem lite tills de passade och så tog jag av mig dem försiktigt så de behöll formen och så fick de torka och de är underbara!

Gjorde ett par till av bara farten... De ska bara in i tvättmaskinen först...
Garnet jag har använt är M&K Tuva...

I'm so happy because my slippers were just perfect!
I got a small lesson in fear when I opened the washing machine for they really looked small, but with a bit of muscle I got them on my feet, stretched them out a bit until they fit and so I took them carefully off so they kept the shape and so did they drought and they are wonderful!
Made another couple just for fun... They will only enter into the washing machine first...

5 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Dom ser väldans mysiga och sköna ut :D

Anonym sa...

Mycket fina!

Drutten sa...

Åh, vad mysiga de blev!

Pixi sa...

De vart jättefina ,gillar färgkombinationen!! kram =)

Hulda sa...

Vad fina, ser riktigt gosiga ut också. Själv ska jag ge mig på att sy ett par ut Tildas hus...ser också gosiga ut, måste dock invänta leveransen av tyg från Panduro.