16 sep. 2009

Testvirkat

Igår började jag på ett mönster som jag har fått lov att testvirka ett mönster, inför en kommande bok (om det vill sig väl) och det var riktigt kul! Idag blev jag klar...

Jag hade inte tillräckligt med garn i vettig kvalitet så det fick bli av tunt, tunt virkgarn... pilligt kan jag säga, men det blev jättebra!

Eftersom det är en provvirkning kommer jag inte lägga upp resultatet här i bloggen förrän boken är klar och ligger i diskarna =)

Men jag säger bara lycka till! Det var ett kul mönster!

* * *
Yesterday I started on a pattern that I have had to evaluate, for an upcoming book (if it goes well) and it was really fun! Today, I finished...
I did not have enough yarn in decent quality, so I had to crochet in a thin, thin cottonyarn... really tricky can I say, but it was great!
Because it is a test crocheting, I will not post the results here in the blog before the book is clear and lies in the disks =)
But I say good luck! It was a fun pattern!

1 kommentar:

Koneko sa...

Åh vad häftigt att få provvirka nya mönster! Det är verkligen en ära :)