23 okt. 2009

Iggle Piggle #2


Iggle Piggle är klar! Det tog bara en månad *harkel* var ju inte alls så att jag tröttnade.... Men nu har jag tagit tag i mig själv och gjort klart den, han är ute i Shopen också, hur länge han nu blir där...
Han är virkad i muskat och hårt stoppad för att hålla formen ett tag i alla fall....
Mönstret är mitt eget och finns här för nedladdning.

* * *
Iggle Piggle is finished! It took only a month *blush* was not at all that I got tired of it.... But now I've got myself together and finished it, he's in the shop also, for how long?
He is crocheted in muskat and heavily padded to keep in shape for a while anyway....
The pattern is my own and are here to download.

3 kommentarer:

Ida sa...

Vilken jättefin Iggle Piggle! Tack för mönstret, den ska jag virka till sonen. Iggle är hans favorit.

Annmi sa...

Sööt Iggle Piggle :)

Jorun sa...

Så søt Iggle Piggle!