20 juni 2010

Nästa projekt!

Jag såg Citronsjalen hos Druttens Pysselblogg och jag blev helt kär! Jag har 2 nystan Fame Trend i färgen Petrol som väntar på att få bli nåt som jag ska använda själv, tänkte sticka ett par sockar men jag satsar nog på en Citron istället, jag har längre velat ha en men har dragit mig för att sticka en, självförtroendet har talat och säger att jag inte klarar det...
Gå gärna till Druttens blogg och kolla Citronsjal i Fame Trend!

Först måste jag göra klart lite UFO:n
1. Babyfilt i korgstickning







2. Sticka liiite till på Humlasjalen





Dessa två sakerna är de som behöver mest omsorg, det är de som har legat längst med det som jag håller på med för tillfället, förutom välgörenhetsfilten... men den kan vänta lite till.
Förutom dessa två UFO har jag ett överdrag till dynan i retrovagnen på gång, men det arbetet har jag framför datorn när jag kollar på Youtube så det blir ganska mycket gjort på det ändå, har kommit ca 25 cm på 2 kvällar....

Next Project!
I saw the Lemon shawl on Druttens Craft Blog and I fell totally in love! I have two skeins of Fame Trend in color Petrol which are waiting to become something I use myself, thought of knitting a pair of socks but I think I'll do a Lemon instead, I have long wanted to have one, but have not ended up to knit one,, self-confidence has spoken and says I can not do it...
Please visit the blog and check Druttens Lemon Shawl in Fame Trend! [blogg in swedish]

First, I must make clear some UFOs
1st Baby Blanket in the knitting basket

2nd Knit some more in the Humla Shawl

These two things are the ones that need the most care, it is they who have been longest in WIP at the moment, apart from charity blanket... but it can wait a little longer.
Besides these two UFO I have a covering to the cushion in my pram, but that one I crochet on in front of the computer when I watch Youtube, so it becomes pretty much done on it almost every night, has grown about 25 cm in two nights....

Inga kommentarer: