26 nov. 2010

Jodå, jag virkar än....

Jag har inte försvunnit, men för tillfället håller jag på med så stora saker att tiden rinner iväg. Jag håller på med min sjal, ska börja på en sjal till en kompis, och ytterligare en sjal till svägerskan. Däremellan ska jag få ihop 4 amigurumi till ett bibliotek....

Förövrigt så finns några av mina virkade alster på Fyllinge Bibliotek här i Halmstad, de sitter i en monter ett tag framöver :) tillsammans med några böcker om virkning.

OBS! MJ Smycken har tävling!!!
*Kolla överst till vänster*

* * * * *

I have not disappeared, but for the moment I'm working with such big things andthe time flies.... I'm knitting on my shawl, gonna start on a shawl for a friend, and another a shawl to my sister-in-law. In between, I'll put together four amigurumi to a library....

Besides, there are some of my crocheted creations on Fyllinge Library here in Halmstad, they sit in a booth for a while :) together with some books about crocheting.

1 kommentar:

Maria sa...

Du har inga fritidsproblem, märker jag. Lycka till med allt och ha en fin adventshelg!