12 dec. 2010

Adventskalender #12

I paket 1 hade vi ett par jättefina virkade sockor, de var för små för Alfred och gigantiska på Hannes, men de ska absolut sparas för nästa år sitter de som en smäck på Hannes.

In present #1 there was a pair of the cutest socks! They where to small for Alfred and to big for Hannes, but I'm gonna svae them for next year, then they will fit Hannes perfect!

Idag var det 2 paket och i det andra paketet var det massa garn! I sammanhanget är det massa garn :) Faktiskt så ska jag sticka sockar till mig i det här garnet, det har ännu inte hänt och det var jag som fick det här så det här ska gå till mig *ego*

Tack så jättemycket!!! Hemliga byteskompis :)

Today there was two presents and in the second one there was 2 (and bit more) skeins of yarn! In this context, it is a lot of yarn:) Actually, I will knit socks for me of this yarn, it has not happened yet, and it was me who got this so this should go to me *ego*
Thanks a lot, secret swapper...

2 kommentarer:

Pärlor & Stickor sa...

Vilket underbart garn!!! Blir nog fin fina sockor...

Jorun sa...

For noen søte små sokker!