23 jan. 2011

Glasunderlägg

Jag virkade ett glasunderlägg när jag satt framför youtube igår och kollade Ghosthunters, men jag räknade fel på varv 2.... Så jag får ta underlägget själv :-D Jag lade det vid min arbetsplats vid datorn... Ja, där jag bloggar, virkar och fixar bilder ;-)

Garn/Yarn: Bianca
Virknål/Hook: 2.0 / US 0
Mönster/Pattern: Heart Coaster
More pics: Bilddagboken

I made a glascoaster yesterday, when I saw TAPS on youtube... But I counted wrong on round 2... So I'm gonna keep the coaster myself :-D I put it at my workplace... and by work I mean bloging, crocheting and working with Paint shop Pro ;-)

9 kommentarer:

Tatiana sa...

Vilken fin glasunderlägg.

Fiff sa...

Sött underlägg! Och kul att du tittade in hos mig :-)

Smycka sa...

Vilken läcker! =o)

Bettan sa...

Jätte snyggt glasunderlägg... fantastiskt vad man kan göra av lite garn och en virknål!!Praktiskt att ha vi datorn, ofta ställer man nåt där, typ kaffe eller kanske ett vinglas....
Kram sytanten

Plutt sa...

Åh, typ PRECIS ett sånt har jag också virkat för ett tag sen, måste ha varit samma mönster! :) Kan kanske lägga upp en bild i bloggen nån dag.
Ha de bra! ♥

NoOne sa...

Wow!!!!!!!!!!

ÄNGLASTINA sa...

Jättesnyggt, passar jättebra till Alla hjärtans dag.

Jorun sa...

Så fint det var!

Sussry sa...

Så vackra!