26 jan. 2011

OJ!! Vilken respons!!

Jag är mycket tacksam för det massiva deltagandet i min tävling *promotar lite till*, deltagarantalet ligger nu på 69 st och jag kände när jag drog igång den att 50 st så var jag nöjd ;-) Ni har alltså gjort mig helnöjd :-D

Iallafall... Arbetet pågår för fullt med en sjal, en Hello Kitty och en gardin, som jag har gjort mönstret till själv... Vår skrivare är tillfälligt indisponibel pga toner som är slut, så jag fick sitta med rutpapper och penna...

I am very grateful for the massive participation in my contest *pushes it a bit*, participants are now at 69 and I hoped, when I started it, that if 50 participated I was happy ;-) You have made me very happy :-D

Anyway... Work continues on with a shawl, a Hello Kitty and a curtain, which I have made the pattern for myself... Our printer are temporarily unavailable due to toner is out, so I had to sit with squared paper and pen...

1 kommentar:

4U2 sa...

Skapa själv ur eget mönster är en gåva, du verkar ha den!
Ha en fin dag.