28 feb. 2011

Ibland glömmer man

Dessa har jag helt glömt av att lägga in här! De blev klara för ungefär 10 dagar sedan och så blev jag sjuk, Ian och sedan Ludde, sedan var det sportlov mitt uppe i allting också....

Dessa är stickade i restgarn, samma som jag stickade mina halvvantar och den vita randen är någon mohair-historia.
Jag stickade i storlek 2.75 för 3.0 var upptagen och så klart, stickad på magic loop...
Dessa finns så småningom att tillgå i makens shop.... Så skönt att äntligen få sålt allt jag gör, om än till garnkostnad, men det skiter jag i, jag får göra det jag älskar och blir av med det, räcker långt för mig ;)


These, I completely forgot to post here! They were ready for about 10 days ago and then I got sick and then Ian got sick, and after him, Ludde... and upon that it was winter break too....

These are knitted in scrapyarn, same as I knit my mitts and the white stripe is a mohair-isch kind a thing.
I knitted in US2 since US2½ was occupied and of course, I knitted on a magic loop ;)

Inga kommentarer: