7 apr. 2011

Mobilfodral till X10 Mini Pro

And I did it again....

Jag började med det goa garnet och gjorde ett nytt fodral till mobilen. För tillfället är jag trött på det rosa siliconskalet som jag hade.
Hojta om någon är intresserad av att veta hur jag gjorde så kan jag beskriva.

Klicka på bilden för att komma till fler bilder....

Garn: Järbo Soft Cotton
Virknål: 3.5 mm
Mönster: improviserat

I started with the nice yarn and made ​​a new case for my mobile. At the moment, I am tired of the pink silicone case that I had.
Shout if anyone is interested to know how I did so I can write the pattern.

Click on the picture to go to more pictures....

Yarn: Järbo Soft Cotton
Crochet hook: E
Pattern: improvised

3 kommentarer:

ÄNGLASTINA sa...

Det är så snyggt det garnet, älskar melerade garner.

Misemor sa...

Kjempesøt! Og praktisk! =)

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja veta hur du gjort mobilfodralet då min son vill ha ett till sin x10.

Mvh Marie