6 dec. 2011

Femte och Sjätte Adventspaketet


Jag... eh... har... typ slarvat... liksom...
Jag glömde mitt paket igår och öppnade det sent på kvällen så jag orkade bara inte blogga om det igår. Det femte adventspaketet innehöll en "ärtvärmare" till! Med söta apor på! Helt klart är att när maken gnäller över ond rygg nästa gång... så har jag ett varmt svar till honom ;-)
Det sjätte adventspaketet hade en... nu har jag härdsmälta och har glömt vad de heter... strut? Helt klart är att det är fler än jag som virkar hårt som om livet hängde på det :-)

I... uh... has... sort of fribble... somehow...
I forgot my gift yesterday and opened it late at night so I could just not blogging about it yesterday. The fifth advent gift contained a "pea warmer" to! With cute monkeys on! Clearly, when my husband whine over bad back next time... I have a warm response to him ;-)
The sixth Advent gift had a ... now I have a meltdown and have forgotten what they called... cone? Clearly there is more than I that crocheting hard as if their lives depended on it :-)

2 kommentarer:

Sunna sa...

vilka fina paket du får, va kul att få öppna varje dag

Anonym sa...

http://popetotrora.blogspot.com/2011/12/artig-1-arspresent.html

*hint*