11 dec. 2011

Handledsvärmare #2 klara!



Nu har jag ytterligare ett par handledsvärmare klara, om jag ska vara helt ärlig så är par #3 klara men jag har inte fotat dem än ;)
Mönstret jag har använt är pulsvarmere med tommelfingre och jag har använt garnet Novita Helen och stickor 4.5 mm
Dagens adventspaket var hårspännen och jag har så klart glömt av att fota dem.... jag återkommer imorgon.

I have finishet yet another pair of wrist warmers, pair #2 to be correct. If i should be totally honest I have already finished pair #3, but I haven't taken any picture yet.
I have used the patterna Wrist Warmer with cables and thumb and I used the yarn Novita Helen and needles US 7
Todays christmasgift var hairclips and as usual I have forgotten to take a picture, I will do that tomorrow... *honestly*

2 kommentarer:

Emma sa...

Fina dem blev! Gillar färgen :D

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Det här mönstret är jättelätt och blir så fint!