1 mars 2012

Mera handledsvärmare!

Allting snurrar på med handledsvärmare och nu är jag snart inne på sista paret! Jag har stickat färdigt handen på det näst sista paret och har sedan bara tummen kvar. När jag gjort nästa par så kommer jag göra lite saker för bloggen. T ex så kommer en beskrivning på hur man gör mobilfodral till X10 mini pro.
Jag ska också sticka ett hundtäcke till en liten Bella och ett par vantar till ena sonen...

Everything is moving on and I'm still knitting wrist warmers but I'm soon to start with the last pair! I have only the thumb left to do. When I have finished all the wrist warmers, I'm gonna do some things for the blog, such as a "walk through" how to make a cozy for a Sony Ericson X10 Mini Pro mobile.
I also gonna make a coxy for a dog named Bella and some mittens for one of my sons....



Inga kommentarer: