3 apr. 2012

Sent inlägg ikväll!

Jag har fått in lite nya saker i shopen.

Bl a silikontoppar till stickorna, så du kan ha dem i väskan utan problem med att sticka medresenärer, sticka hål i väskan eller förstöra fodret. Jag har egna och de används jämt!

I have received some new stuff in the shop.
Among other things, silicone tops to knitting needles, so you can have them in your bag without any problems with poking traveling companions, poke holes in the bag or destroy the lining. I have a pair my self and I use them all the time!


Förutom dessa så har jag fått en ny försändelse böjda flätstickor. Förhandling med leverantören skall dras igång för att få in ett större parti...

Besides these, I've got a new shipment Cableneedles. Negotiating with the supplier should be starting to get a larger lot...

Välkomna in i Virkaholic's shop!!!
Ja, shopen har antagit bloggens namn




Inga kommentarer: