21 juni 2012

Varvräknare!

Fick tips om en varvräknare som man sätter på fingret. Jag hittade efter lite letande och fick hem 10 st. Jag köpte en själv och jag kan varmt rekommendera!

Den var lätt att ha på fingret och smidig att trycka fram varvet på.
Vad man ska tänka på är att inte lämna den utan att ha noterat antalet varv. Min nollställer sig efter den har stängt av sig.

Totalt får den 4 virknålar i betyg ;) Den sista virknålen drar jag av just för att den nollställer sig när den stänger av sig.

Några stackare finns fortfarande kvar i shopen....
Got a tip about a round counter which you put on your finger. I found after some searching and ordered 10 pc. I bought one myself and I can highly recommend them!
It was easy to have on your finger and smooth to count with.
What to think about is to not leave it without having taken note of the number of rounds. My resets itself after it has shut off.
In total, the rating is four crochethooks ;) 4 hooks because it resets itself when it is turned off.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Visst är dem bra. men vad konstigt den nollställer sig, jag har dem också men mina noillställer sig inte...

Anonym sa...

Jag har köpt en på www.zgarn.se och den nollställer sig ej. Kostar 35:- + 12:- i frakt. Totalt 47:-
Finns i många fina färger :-)

Hittade den på en annan sida för 20:- men då tillkom frakt på 54:-. Totalt 74:-