6 sep. 2012

MEN!!!! #WTF?!

Ibland går det alldeles utmärkt! Bilden man har i huvudet fastnar direkt där i det man skapar, men ibland vill det inte hur man än gör!

Jag har hållit på i drygt en dag nu för att få till en rund kula, jag menar, hur svårt är det att virka en rund jävla kula? Jag har dock egenskapen att det jag virkar som ska vara runt och platt, buktar. Det som ska bukta blir runt och platt, men idag bli ta mig tusan allt platt!

Men nu tror jag att jag har nåt på gång!

Sometimes things work out just fine. The picture you have in your head comes out just perfect when knitting/crocheting. But sometimes, nothing works nomatter what you do!
I have worked the last day or so on a round ball, how hard can it be to crochet a round ball? I have always had some issues with things that are supposed to be round and flat, they bulge. Things that are suppose to bulge, comes out flat and round, but today everything turns out flat and round!
But I think I have solved it now...


Inga kommentarer: