7 okt. 2012

Excel och mönster

God helg allihop!
Jag hoppas ni har haft en bra helg, själva firade vi en 7-åring igår, så det var fullt av barnrelaterade aktiviteter.

Jag håller just nu på att skriva ihop en liten tutorial om hur man använder excel för att skapa sina mönster, för mig är det lätt, men så är jag IT-tekniker om än en avdankad sådan. Så jag tänkte hjälpa er andra som behöver lite input, det är faktiskt väldigt lätt om man vet  hur man ska göra. Lite tidskrävande, men lätt.

Frälsarkransmönstret tar längre tid än jag väntade mig, men det kommer jag lovar.

Jag önskar er alla en fortsatt trevlig söndag!


Good weekend to you all!
I hope you had a good weekend, we celebrated a 7-year-old yesterday, so it was full of child-related activities.
Right now I'm working on a small tutorial on how to use Excel to create designs, for me it's easy, but I was an IT-technician for a couple of years ago. So I thought that I would help you others who need some input, it is actually very easy if you know how to do. A little time consuming, but easy.
I wish you all a nice Sunday!

Inga kommentarer: