11 dec. 2012

Adventspaket nr 2

Jag blev lite gråtig när jag öppnade paketet i söndagskväll, i paketet låg de mest underbara och mjuka vantar jag sett på länge!! De här blev genast favoriter och jag har på mig dem direkt när jag går ut, inte ut till djuren kanske men när jag ska köra barnen t ex...

Dessutom var det ett paket till! I den låg en jättefin necessär och den passade alla min nageltillbehör perfekt! Så nu slipper jag ha dem i en ful papplåda!

Tack så jättemycket min hemliga tomte!

5 kommentarer:

Hulda sa...

Så fina saker. Känner igen det där tyget ;-)

Ostickat sa...

Å vilka vantar, underbara!

Anonym sa...

Tomten glömde berätta att vantarna är stickade i Drops Alpaca och måste handtvättas...

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Tack tomten, ska tänka på detta =)

Funderade förut på vad de var stickade i....

Anonym sa...

Kul att du tyckte om dem förresten :-)