17 dec. 2012

Helgens adventspaket

Igår var det då dags att öppna det 3:e paketet i kalendern!

Jag lyckades luska ut att det var choklad i det tunna paketet (Lindt, Sea Salt, den är ju så underbart god!) och i det mjuka trodde jag faktiskt att det var garn! Men det var 4 jättefina stickade julgranskulor! I år blir vår gran komplett!! Virkade hjärtan, stickade kulor och tåg/lok i alla möjliga material!

Tack till min hemliga tomte! Alla paket har hittills varit underbara och jag tror inte jag blir besviken på söndag heller... jag nyfiken? Nah... *ljuger*


3 kommentarer:

Tina sa...

vill åsså ha stickade julgranskulor....jö!

Sunna sa...

köpte boken, arne o carlos redan förra julen men har ännu inte fått ihop en kula.. dina var jättefina, ha en underbar julvecka

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Tina: Jag har funderat många gånger på att göra men jag har aldrig kommit så långt....