3 dec. 2012

Nu har det gått lång tid igen.

Jag har gjort en mössa till Alfred, stickat färdigt en sjal och börjat på en mössa till... men har jag gjort dem helt färdigt och blockat och fotat? Näeh! Helt sant, jag får ta tag i denna biten snart nu....

Vi har firat makens 40-årsdag och byggt om för våra ankor och det har också tagit sin tid...

Jag är med i ett adventsbyte i år igen, fast i år kör vi bara 4 paket för de fyra olika advent. Lättare att hålla igång och få ihop medlemmar till. Igår fick jag krympplast och reflexgarn i mitt paket! Just detta reflexgarn har jag varit väldigt nyfiken på! Jag fick fota med min iPad så det är inte så bra kvalitet....



I have made a hat to Alfred, finished a knitted shawl and started on an other hat... but I have made them completely finished, blocked and photographed? Noooo! I really must do theese boring things soon

We have been celebrating my husband's 40th birthday and rebuilt the house for our ducks and it has also taken its time...

I'm in one Advent Swap again this year, but this year we only swaps 4 packages for the four Advent. Easier to make gifts to and get members to participate. Yesterday I got shrink plastic and reflective yarn in my advent gift! Just this reflective yarn... I have been very curious about it! I had to take pictures with my iPad so it's not good quality....

1 kommentar:

Gitte sa...

Spännande!
Jag läste precis om reflexgarn och sökte det - och fick träff på din sida :-)
Vad ska du göra med det, och vad ska du göra med krymp-plasten?
// G