12 mars 2013

Nu har det varit mycket ett tag igen...

Barnen har varit sjuka och jag har haft deadlines. Den absolut stressigaste var att komma på att ge bort en pyttipanna till min pappas fru i födelsedagspresent. Jag kom på det på onsdagkvällen och på lördagen skulle den vara klar.... jag hann...

Yet again, I have had a lot to do, my kids have been ill and I had a few deadlines. The hardest one was to finish the shawl I wanted to do to my dad's wife, on her birthday. I started on wednesday and I had to finish it on saturday... I managed it...

Här är en sammanfattning/Here is a summary:

Vad man gör i bilen, krokar
What to do in the car, tunisian crochet

Sjalen jag gav bort - The shawl I gave away

Melodifestival, bluetoothtangentbord, iPhone. stickning och seriöst twittrande
Eurovision song contest, Keyboard with bluetooth, iPhone, knitting and some serious twittering

En bok jag köpte
A book I bought

Början på Pyttipannan, 3 m kant
The beginning of the shawl, 3 m of edge
En annan pyttipanna jag gjorde som jag gjorde fel.
My first Pyttipanna-shawl, I made a seroius misstake
 
Näsduksfodral
Tissue cover



Inga kommentarer: