7 juli 2013

Köp den!

Jag får många förfrågningar om mönster på kanter som jag har på sjalar och filtar.
Jag delar aldrig med mig av mönster som jag själv inte har hittat gratis och då delar jag med länkar. Mönster jag hittar i böcker delar jag aldrig med mig av om jag inte har fått lov.

Däremot så kan jag absolut tipsa om böcker jag själv använder! Just den här använder jag flitigt och mycket och sedan jag köpte den för 1,5 år sedan så har jag nästan bara använt den här när jag ska göra kanter.

Visst är den på engelska men det finns både skrivna beskrivningar och diagram.


I get many requests for patterns on the edges that I have on scarves and blankets.
I never share patterns that I myself have not found free and then I share the links. Pattern I find in books, I never share if I have not been allowed.

However, I can absolutely tell about books I use! This one, I use very frequently and since I bought it 1.5 years ago, I almost just used this when I do the edges.

Inga kommentarer: