9 dec. 2013

IN OCH BUDA!! #mh13 #virkaforliv

Jag håller på och kämpar med beställningar inför julen så det är lite tunt här. Dock har jag bidragit till Musikhjälpen genom att virka en livmoder och gjort en nyckelring. Jag skulle ha varit med hos RFSUHalland och virkat men liten blev dålig så jag fick vara hemma, men jag virkade som sagt, en livmoder här hemma och skänker den nu till högst betalande via Traderas Musikhjälpenauktioner.



RFSU lade ut länken på twitter och vips hade tom Europaministern retweetat *starstruck*


Make us proud now huh?

2 kommentarer:

Susanna sa...

Tänkte själv börja sälja med Tradera. Tycker du det funkar bra? Så fin nyckelring du säljer för en bra sak! :)

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Traderas avgifter är ganska höga tycker jag. Så jag säljer mest på Etsy.com eller i shopen. Shop.virkaholic.com, det finns en gratisversion av shopen som man inte behöver betala för....