27 okt. 2009

MEN!!! Så klart *sur*

Här har jag till slut tagit tag i filten som skulle bli till en kompis bebis... Nu blev det ingen bebis :( men jag har förhoppningen att det snart är en ny bebis på gång... Då vill jag ha filten klar... Så när jag väl hade 4 varv med hexagoner kvar så tar det bruna slut och jag vet att jag har köpt ett nytt nystan. Jag letar upp det och så är det inte rätt bruna färg *EEAAK*
Så nu sitter jag och virkar hexagoner så att jag har klart dem så jag bara har att virka fast dem.... På bilden har jag påbörjat varv 3 av 12....

* * *
Today I have finally regained the work of the blanket, which would be a gift to a friends baby... Now, there was no baby :( but I have hopes that it will soon be a new baby in her tummy again... Then I want to have the blanket finished... So today when I had 4 turns with hexagons left, the brown yarn runs out! But I know I bought a new skein. I located it and it's not the right brown color *EEAAK*
Now I sit and crochet hexagons so that I will have them finished when I have bought the right brown color. In the picture, I started lap 3 of 12....

1 kommentar:

Nettan sa...

Tråkigt. Hoppas det löser sig. Ser ut att bli snygg. Jag älskar såna här filtar. Är sugen på att göra en själv.