11 feb. 2010

Hemlis 2

Jag har varit hemskt... slapp... tror jag....

Mitt hemlispaket kom för längesedan, men jag har bara inte orkat att fota och lägga upp *skäms*
Men här är det nu!!!
Det var 3 nystan av det underbara garnet easy, jag har stickat mössor till ungarna i det innan och nu får maken en mössa faktiskt *tack hemlis* och det fanns god choklad med också... med betoning på fanns..
Sedan var det en "catcher in the rye" (räddare i nöden) en liten akutväska/necessär med 3 mininystan, virknålar och 2 st varvräknare, super att ha med i väskan om man fastnar någonstans ;)

I have been awful... lacy... I think...

My secret package arrived long ago, but I just have not managed to shoot and upload *ashamed*
But here it is now!
There were 3 skeins of the wonderful yarn easy, I have knitted hats for my kids in this yarn before and now my husband is actually gonna get a hat *thank you secret friend*
and there was also some yummie chocolate ... with emphasis on was...
There was also a "Catcher in the Rye", a small emergency bag/toilet bag with 3 mini-skeins, crochet hooks and 2 tachometer, super to have in your bag if you get stuck somewhere ;)

3 kommentarer:

Sunna sa...

det var ett kanontips med första hjälpen kit i väskan. Det skulle vara skam om man gick miste om sticktid

Johanna sa...

Hihi! Det låter som en jätte rolig ide! År det du och några kompisar som fxar med dessa eller det kommer från dina läsare?

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Nej då, det är en sticksida som anordnar byten och hemlisar:
http://www.stickamera.se/byten.php