20 dec. 2011

Tjugonde Adventspaketet

Det är lite hatkärlek till den här presenten... För att göra en lång historia kort, jag jobbar med kristaller och jag borde använda hematit (blodsten) lite mer än vad jag gör. Jag gillar inte riktigt den jordade känslan som de ger men jag behöver den.
Dagens paket innehöll dessa pärlor med hematit. Helt underbart vackra och jag ska göra ett hänge och ha i min mysjacka, så att jag alltid har en på mig när jag är hemma i alla fall...

There is little love-hate for this gift... To make a long story short, I work with crystals and Ishould use hematite (blood stone), more than I do. I do not really like the grounded feelingthat they give but I need it.
Today's package included these pearls with hematite. Quite beautiful and I will make a pendant to wear in my hoodie, so I always have one on me when I'm home anyway...

Inga kommentarer: