5 jan. 2009

Glömde filten


Nu har jag virkat klar filten som jag hållit på med i flera månader, den är på 56 st 20*20 cm stora rutor och virkad enbart med restgarner så det är därför den är så färgglad :)
Det roliga är att under tiden jag har virkat den - för att bli av med restnystan - så har nystanen utfört någon fruktbarhetsrit i lådan och blivit fler!!!

Filten är stor, tung och framför allt väldigt varm och vi slåss om den här hemma, den är jätteskön att ha över benen när man sitter i soffan... och virkar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju så snygg!! ;)Du vet ju vart den ska hän när ni tröttnar på den, hihi

Anonym sa...

Så underbart härlig! Jag blir jättesugen på att börja med en egen. Måste garnet ha samma tjocklek och vara av samma material om du förstår?

Anonym sa...

Vilken underbar filt!


(jag har precis dykt in i bloggkoll efter ett långt uppehåll - därav lite kommentarer lite här och där...)