22 apr. 2009

Ja just det....

Fick det här svaret från min mottagare på Garn&Choklad...

Hej M!

Tack så mycket för paketet! Mjukt och gosigt garn, det ska bli ett par
pulsvärmare tror jag. Chokladen är ljuvligt god, bara smälter i mun...
Koppunderlägget ska få vara underlägg till frukostkoppen och den lilla
stickmarkören är bara så söt!

Det var lite kul, jag har varit och kikat på din blogg 'Teskedsmamman'
förut, det var min tågintresserade man som hade hittat den i nåt
sammanhang..! Vi är medlemmar i en musei-järnvägsförening här nere i
Skåne, 'Skånska järnvägar' (www.skanskajarnvagar.se), där gubben sköter om
xx.

Lite märkliga dom där järnvägsentusiasterna: Tänk dej en lördagkväll,
rödvin och tilltugg, samt lyssnandes på en LP-skiva med ångloksljud från
en vinternatt i Dalarna. Du får inte klirra med stickorna för då kan du ju
missa ljudet av ett slirande hjul i den bakre boogien i uppförsbacken...
Jaja, han ränner i alla fall inte på krogen ;-)

hälsningar L

Helt underbart och bara ytterligare bevis för att världen ÄR alldeles för liten! Jag menar, jag får paket från en som jag har virkat och sålt saker till innan ;) och den som får mitt paket vet min man vem det är =) För den som inte vet så är min man en sådan där tågidiot...

* * *

Det mesta jag har sett online någonsin på den här sidan... skärmdump från tidigare ikväll....

Inga kommentarer: