22 apr. 2009

Jag har TOKFYNDAT!!! & fått paket...

För några dagar sedan gick jag förbi vår "loppisaffär" som ligger jämte Hemköp här i Oskarström, vad låg där i fönstret om inte en stoooor kasse med garner! Jag ställde larmet på mobilen och datorn så jag inte skulle glömma öppetiden idag. De har öppet 2 dagar i veckan...

När klockan blir 16:30 så lastar jag in barnen i bilen och kör dit, de öppnar 17:00 och jag behöver hämta pengar... När vi kommer dit hade de redan öppnat!! Jag hoppades ingen annan var ute efter -MIN- påse... Den var kvar!!

Det var 6 härvor som inte var öppnade, och säkert lika många som var nystade, plus en mängd smånystan, totalt 2 påsar med virkgarn, 1 fryspåse broderigarn, 7 st dragkedjor och en virknål - ALLT för 75 kr!!!! *YEY*

Förutom det här så kom idag mitt garn&chokladpaket! JÖSSES vilken överraskning! Det var fint garn, det kan jag säkert komma på att göra nåt av. Det ska vara en vettig sak så det får ligga tills jag kommit på nåt vettigt ;) Dessutom var det hemlisgarn som jag tänkte göra pulsvärmare av (ej på bild) och så choklaaaaaden... hallontryffeln hjälpte 2 av barnen mig att göra slut på =) och resten tar jag i min egen ensamhet när de sover och maken jobbar *njuta* Jag fick en lyckad avsändare ;) Tack Jessica!!

1 kommentar:

Sunna sa...

vilket underbart fynd du gjorde Grattis