2 dec. 2010

Adventskalender #2

Idag var det 2 pkt mambakolor och 2 lås till broscher och 1 halsbandslås... jag tänkte se om jag kunde få ihop en virkad brosch. Det är mycket spännande det här med adventskalender!!
Tror jag ska ta och göra nåt liknande till barnen nästa år... men om alla barnen får 24 paket var så blir det *räknar i huvudet' 96 paket totalt att slå in *pust*

Today was the 2 pt mamba-toffee and two locks to brooches and a necklace lock... I thought I'd see if I could put together a crochet brooch. It is very exciting, this thing with the advent calendar!
I think I should take and do something like that to the kids next year... but if all children get 24 packages each it will be *counts in head* '96 packages in total to make *pew*

2 kommentarer:

Denice sa...

Det där med kalender till barn - jag kör varannan dag med mina i år, då blir det bara 24! Tycker kalendern är superkul!

Maria sa...

Härligt innehåll!