6 juli 2011

Garn och Te 7



När jag kom hem från Gotland låg det ett Garn&Te-paket och väntade på mig!

Min vana trogen slet jag upp paketet och hittade detta (+2 chokladbitar till som jag och Ian delade innan jag kom på att jag skulle fota).

Teet är underbart gott! Chokladen var jättegod och jag funderar på vad jag ska ha garnet till, eftersom jag fick en av kompisarna -Hulda- som hemlis så kan jag beställa mer garn från henne om jag inte hittar det någon återförsäljare i sverige... hon bor ju i Norge :-D

* * * * * * *

Jag skrev ju innan semestern att jag skulle visa upp färdiga alster efter semestern... men det blev inga färdiga saker! Halsduken fick jag överge efter halva tiden för kabeln på rundstickan gick sönder. Virkningen blev inte alls som jag ville och jag har ett par halvfärdiga saker som antagligen inte kommer bli färdiga heller...

*sur*


When I got home from Gotland, there was a Yarn&Tea package waiting for me!
My wont, I tore up the package and found this (+2 more chocolates that me and Ian shared before I realized that I should use the camera).
The tea is delicious! The chocolate was delicious and I'm thinking about what I'm going to make with the yarn. I got one of my friends -Hulda- as secret sender so I can order more yarn from her if I did not find there any dealers in Sweden... she live in Norway :-D

I wrote before the holiday that I would show up ready-made creations after the holiday... but there is no ready-made stuff! The scarf I had to abandon mid-term for the cable on the circular needle broke. Crocheting was not at all what I wanted and I have a few unfinished things that probably will not be finished either...


*really grumpy*

1 kommentar:

Anna sa...

mandarin säljs väl i sverige oxå, iaf mandarin petit för det har jag köpt :)

kul med såna där byten iaf :)