29 apr. 2012

Har hamnat i en svacka...

Jag stickar raggsockor, raggsockor och... eh... raggsockor... JO! har gått över på handledsvärmare för tillfället, tröttnade på sockorna efter 5:e paret...

För att få lite ombyte, är det någon som har önskemål om någon beskrivning? Blöjbyxor håller jag på med och mobilfodral till SE X10 mini pro är också ett önskemål som jag tänker ta tag i.

I knit socks, socks and... eh... socks... YAH! has changed to wristwarmers for the moment, got tired of socks after the fifth pair...

To get a little change of scenery, is there anyone who has a desire for a description? Soakers, I'm on it, and cell phone cases to SE X10 mini is also a request that I intend to take care of.

Så här ser det ut på vardagsrumsbordet i detta nu, 3 par sockor och ett par handledsvärmare, sockorna skall det fästas trådar på och handledsvärmarna sitter på stickor och jag har 3 varv på tummen kvar...

How it looks on the living room table as we speak, 3 pairs of socks and a pair of wrist warmers, I just have to weave in ends on the socks and wrist swarms are located on the sticks and I have 3 rounds of the thumb to go...

5 kommentarer:

Annika sa...

Supersnyggt garn. :)

Esmeralda sa...

Haha! Tröttnade du inte förrän efter 5:e paret har du gjort det bra...själv brukar jag tröttna efter första strumpan...den andra är alltid en plåga. Har börjat skicka båda samtidigt på rundsticka istället, annars får jag dem aldrig klara :D

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Esmeralda; Innan jag lärde mig magic loop åkte jag alltid på SSS (Second sock syndrome) och blev aldrig klar med sockor (och vantar) idag går det fort att sticka ett par sockor :)

Nina sa...

Vad är det för fint garn du har använt?

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Nina:
Det heter Mouline Wool Yellow Pink Cream Blue...

http://www.yarn-paradise.com/mohair-angora-wool-mouline-wool-yellow-pink-multicolor-cream-blue