7 nov. 2011

Sosseröda handledsvärmare

Nu har äntligen bredbandet kommit igång igen och jag har lite att redovisa. Jag fick i uppdrag att sticka ett par handledsvärmare som var sosseröda. Så jag började leta runt för att hitta nåt kul mönster som passade de krav som behövde uppfyllas.
Så här är då de sosseröda handledsvärmarna som är fibromyalgianpassade, de sitter åt ordentligt, värmer och har tumme.

Mönster: Kråksparks torgvantar
Garn: M&K Carolina
Stickor: 3.5 mm

Now, at last, our broadband is up and running again and I have little to report. I was asked to knit a pair of wrist warmers who was Social Democrat red. So I started looking around to find some fun patterns that fit the requirements needed to be met.
So here is the Social Democrat red wrist warmers, that are custom fibromyalgia, they sit tight, are warm and have a thumb.
PatternKråksparks torgvantar
Yarn: M & S Carolina
Needles: US 4

Min kamerakabel är borta så jag har fått fulfota med mobilen
My camera cable is gone, so I have photograph with my cell phone



Inga kommentarer: