20 nov. 2011

Time for award :)

  


1. Klistra in awarden på din blogg.
*pekar uppåt*
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen.
Jag tackar Drutten som gav mig denna uppskattning! Jag trodde jag blivit lite anti-awards, men jag hade fel
3. Välj fem personer du vill ge awarden till.
5 st är svårt, jag har massor jag skulle vilja ge till för att visa uppskattning, men samtidigt inte få någon att känna sig utanför...
Crochetra
4. Lita på att dina följare sprider kärlek till andra bloggare.
*löööööv*
5. Ha roligt och stötta varandra!
Jag har träffat så otroligt mycket härliga människor genom handarbetet! Märkligt hur man kan känna samhörighet fast man aldrig har träffat varandra ens!

1. Paste the award to your blog.
    *points up*
2. Thank the person who gave you the award and link to the blog.
     I thank Drutten who gave me this estimate! I thought I was a little anti-awards, but I was wrong
3. Choose five people you want to give awards to.
    Choosing 5 people is hard, I have a lot that I'd like to show some appreciation, but do not want to leave anybody behind...
Crochetra
Eva in Halmstad
PIXI
Sunnasblog
Hulda's Blog
4. Trust that your followers spread the love to other bloggers.
    *looooove*
5. Have fun and support each other!
    I have met so much wonderful people through crafting! Strange how one can feel connected even though they never met each other!

3 kommentarer:

Pixi sa...

Tack så hemskt mycket för den fina awarden !!!!Meeen hoppas du inte blir sur nu för jag kommer inte skicka den vidare, har inte så mycket ork o tid till sånt just nu... Hoppas du förstår.. Men givetvis länkar jag till dej stor kram o tack !

Sunna sa...

Tackar och bugar, ha det gott

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Självklart PIXI så bestämmer du själv vad du orkar, det är det absolut viktigaste!!! :)