16 dec. 2011

En beställning är komplett!


Nu har jag färdigställt tre par handledsvärmare och en beställning är komplett. Nu ha jag ett par kvar (påbörjade) och sedan är julruschen över och jag kan virka lite på min filt men ändå sticka beställningar. Framför allt ska jag sticka mig vantar i garnet jag hittade häromdagen, så jag sålde -mina vantar- som jag stickade sist. Jag ska använda samma mönster som på de jag sålde.

Now I have completed the three pairs of wrist warmers, and one order is complete. Now I have a casted on the last pair and then the Christmas rush is over and I can crochet a little on my blanket but still knit on some orders. Above all, I will knit my mittens in the yarn I found the other day, therefor I sold -my mittens-, I knitted last. I will use the same pattern as the ones I sold.

Inga kommentarer: