29 dec. 2011

Jag fortsätter med beställningarna...

Nu har jag 2 par handledsvärmare och 3 mössor beställda. Saker som tack och lov går rätt fort att sticka. Jag tror jag ska försöka sticka upp litet lager av handledsvärmare till nästa vinter, jag har ju gjort närmare 10 par hittills...

I continue with orders ...
Now I have two pair of wrist warmers and three hats ordered. Things that thankfully goes pretty fast to knit. I think I'll try to pick up small stock of wrist warmers for next winter, I've done close to 10 pairs so far ...


Här sitter jag vid datorn och stickar, medan sönerna ligger i soffan och ser på Star Wars III
Here I sit at the computer and knitting, while her sons are on the couch and watching Star Wars III

1 kommentar:

Sunna sa...

handledsvärmare kan man ha hur mycket som helst av, perfekta att ge bort också