9 maj 2012

Har dåligt samvete för bloggen

Men hur kul är det att se nya bilder på ännu ett par raggsockor?

I 2 dagar nu har jag suttit och lagt in allt jag har i "lagerlådan", i shopen. Där kan man se lite vad jag har gjort osv...
För den som har Ravelry eller Pinterest t ex så finns jag där om man vill lägga till "Teskedsmamman" i vanlig ordning.
Jag jobbar vidare på att översätta mönster på blöjbyxa och även för att försöka hitta tid att komma med nya mönster.
Just för tillfället håller jag på att förlänga en mössa som blev lite kort, den gick bara till öronen på sonen, såatte... förlänga som sagt :-)

Have a bad conscience, about the blog
But how fun is it to see new pictures of a couple more socks?

In two days now, I have put in everything I have in my "stash", in the shop. There you can see what I have done and so on...
For those who have Ravelry, or Pinterest, for example, there I am there if you want to add. "Teskedsmamman" as usual.
I will be working on the translation pattern on soakers and also to try to find time to come up with new designs.
At the moment I'm working on extending a hat that was a bit short, it went only to the ears of my son, sooo... extend, it was 
:-)





Inga kommentarer: