16 aug. 2012

Varför det är så tyst på bloggen

Jag jobbar för fullt för att få ihop en utställning till den 1 september, jag börjar närma mig klar och då kommer mönstret på filten ut, och lite andra små saker, framför allt det som jag har ghort under de här dagarna. På Facebook försöker jag få upp bilder på färdiga saker och på instagram (Teskedsmamman) kommer bilder oftast på arbetets gång, mycket privatliv också ;)

I am working full time to put together an exhibition until September 1, I start to get close to finished and then I will publish the pattern on my blanket, and some other small things, especially what I have done during these days. On Facebook, I try to get pictures of finished objects and on instagram (Teskedsmamman), some images when work in progress, a lot of personal life as well ;)



Inga kommentarer: