5 okt. 2009

Ah äntligen vardag!

Nu är vardagen här igen och den här gången välkomnar jag den... efter en välfylld fredag, lördag och en kalasfylld söndag så är måndagens lugn välförtjänt!
Lägg till 3 barn som har skött sig (eller om det var min införtjänade sömn som var grunden) så konflikterna har varit små idag!
Vi började dagen med en promenad till/från Kyrkis och där började jag på en pulsvärmare i mjölkgarn, mjukt men tunt! Jag behöver nåt som jag inte behöver tänka på eftersom det snackas en hel del ;)
När vi kom hem spelade Totte och Ian Wii och jag och Alfred sov middag på soffan *ops*.
Nu har alla barnen lagt sig, jag tänkte ta och kolla upp dagens betalningar från shoporders och så ska de stoppas i väskan för att skickas imorgon, jag ska sedan sätta mig med Hello Kitty och titta på nattens inspelade spökprogram :)

Now everyday is here again and this time I welcome it ... after a hasty Friday, Saturday and a party-filled Sunday, Monday is quiet well-deserved!
Add 3 children who has performed well (or if it was my full nights sleep) and conflicts has been few today,
We started the day with a walk to/from Kyrkis and where I started on a wristwarmer in milk yarn, soft but thin! I need something that I do not have to think of because we talks a lot ;)
When we got home, Totte and Ian played on theire Wii and I and Alfred took an early afternoon nap on the couch * ops *.
Now all the kids are put to bed, I'm gonna check the current payments from shop orders, and so they has to be placed in my bag to be sent tomorrow, I'll then sit down with Hello Kitty and watch the night's recorded ghosthunters TAPS :)

Inga kommentarer: